Velkommen til Kemer & omegn - vigtig information


 

Udrejse, ankomst og transfer


Flybilletter - check-in
Vi har mailet Jeres flybilletter, som normalt enten er med Pegasus, SunExpress eller SAS - eller en kombination af selskaberne. Flyver I med SunExpress anbefaler vi at lave online check-in, da der ellers vil blive pålagt et gebyr på € 5,00 per person, ved normalt check-in i lufthavnen (som vi kender det i øjeblikket, kan ændre sig). Flyver I med Pegasus eller SAS er der ingen gebyr ved normal check-in i lufthavnen. Alle tre selskaber forsøger altid så vidt muligt at placere Jer sammen i flyet, men vil I være 100% sikre, anbefaler vi at lave online check-in hos begge selskaber og dér betale for seating ombord. Mere detaljeret information omkring alle vores flyselskaber kan ses her: www.detur.dk/da/vores-flyselskaber

Mødetid i lufthavnene
Vi anbefaler at møde op i god tid og evt. undersøge lufthavnens information i den periode I skal rejse, men generelt anbefaler vi 3 timer før afrejse. 

Indrejsekrav
Det samme med de aktuelle indrejsekrav, her er det også vigtigt at holde sig opdateret. Overalt ændres kravene løbende, så kig også i menuen Rejseinfo > Indrejsekrav eller brug dette link www.detur.dk/da/info-om-indrejsekrav

Transfer på ankomsten
Vi benytter forskellige transfer-firmaer, for altid at have den bedste pris til Jer. Den normale "Shuttle-transfer" / "Bustransfer" koster kr. 95,- pr. person pr. vej og skal bestilles mindst 7 dage før afrejse. Bemærk at der er tale om fælles bustransfer, hvor der vil være stop på forskellige hoteller samt en pause på mellemvejen. Busserne kører typisk fast hver time, hvorfor der kan være ventetid afhængig af hvornår I kommer ud til bussen. Ønsker I alternativt at købe en privat transfer kun for Jer, eller ønsker I selv at sørge for transfer, så kontakt os senest 7 dage før udrejse, for en pris på en privat transfer eller at få pengene tilbage for transferen. Ved en privat transfer det kun Jer og I køres direkte mellem lufthavn og hotel. 

Vi har sendt Jeres Transfer voucher på mail og her står hvilken af vores transfer-firmaer I kører med. Det er således repræsentanter fra vores transfer-firma som tager imod Jer ved ankomsten og hjælper Jer videre. De har også fået Jeres mobilnummer på den primære rejsedeltager, som I oplyste ved bestilling af rejsen., så det kan være de kontakter Jer hvis ikke I er kommet frem til dem.

Akay Travel Service - når I kommer ud af lufthavnen er de til venstre ved skrank nr. 1 og 2
Hoppa - Amer Travel - når I kommer ud af lufthavnen er de til venstre ved skrank nr. 45
Hoppa - DT Transfer - når I kommer ud af lufthavnen venter de med et skilt påført DT Transfer eller Jeres navn
SunTransfer - Meeting Point Turkey - når I kommer ud af lufthavnen er de til venstre ved skranke nr. 41, 42, 43 og 46

Min side
Alle Jeres dokumenter kan også ses på "Min Side" ved at logge ind her: www.detur.dk/da/book
Brugernavn er normalt maildressen som blev brugt ved bestillingen. Password blev sendt pr. mail til Jer ved bestilling og ellers kan I klikke på "Glemt password?". Kan I alligevel ikke komme ind, kontakter I blot os.

 

Kontakt til os 24/7 - vagtnumre


Vi kommer ikke fysisk ud på hotellerne, men vi er altid kontaktbare 24/7 når I rejser med os.

Indenfor normal åbningstid (hverdage kl. 9-16 Dansk tid)
Skriv til os på messenger eller mail service@detur.dk, eller send sms på +45 40 272 171. Ring til os på vores hovednummer +45 70 603 603.

Udenfor normal åbningstid, hvis behov for akut hjælp
Ring på vores hovednummer +45 70 603 603 og tast 9 (for vores vagthavende) eller ring +45 40 272 171.
 



Hjemrejse og transfer - vigtig info


Tidspunkt for afhentning på hotellet
Fra Kemer, bliver I normalt hentet cirka 4-5 timer før Jeres flyafrejsetidspunkt ved almindelig transfer. Har I bestilt privat transfer er det lidt senere. Cirka 16-18 timer før Jeres flyafgang kender vi det præcise tidspunkt for Jeres afhentning på hotellet. Tidspunktet sendes som SMS til det mobilnummer som blev oplyst på den primære deltager ved bestilling. VIGTIGT: Har I IKKE modtaget besked om afhentningstidspunktet senest 12 timer før Jeres flyafgang skal I kontakte os på vores vagtnumre. 

Forsinket afhentning
VIGTIGT: Er transferen til hjemrejsen forsinket mere end 10-15 min. så skal I ringe til os på vores vagtnumre så vi har mulighed for at følge op på det

Flybilletter - check-in
Vi har mailet Jeres flybilletter, som normalt enten er med Pegasus, SunExpress eller SAS - eller en kombination af selskaberne. Flyver I med SunExpress anbefaler vi at lave online check-in, da der ellers vil blive pålagt et gebyr på € 5,00 per person, ved normalt check-in i lufthavnen (som vi kender det i øjeblikket, kan ændre sig). Flyver I med Pegasus eller SAS er der ingen gebyr ved normal check-in i lufthavnen. Alle tre selskaber forsøger altid så vidt muligt at placere Jer sammen i flyet, men vil I være 100% sikre, anbefaler vi at lave online check-in hos begge selskaber og dér betale for seating ombord. Mere detaljeret information omkring alle vores flyselskaber kan ses her: www.detur.dk/da/vores-flyselskaber

Mødetid i lufthavnene
Vi anbefaler at møde op i god tid og evt. undersøge lufthavnens information i den periode I skal rejse, men generelt anbefaler vi 3 timer før afrejse. 

 


 
 
 

Sociale medier


 
Visa MasterCard MoobilePay
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply
 
© Detur 2024