Velkommen til Kreta - vigtig information


 

Udrejse, ankomst og transfer



Min side
Alle Jeres dokumenter kan også ses på "Min Side" ved at logge ind her: www.detur.dk/da/book
Brugernavn er normalt maildressen som blev brugt ved bestillingen. Password blev sendt pr. mail til Jer ved bestilling og ellers kan I klikke på "Glemt password?". Kan I alligevel ikke komme ind, kontakter I blot os.

Flybilletter - check-in
Vi har mailet Jeres flybilletter, som normalt enten er med Norwegian eller SAS - eller en kombination af selskaberne. Begge selskaber forsøger altid så vidt muligt at placere Jer sammen i flyet, men vil I være 100% sikre, anbefaler vi at lave online check-in hos begge selskaber og dér betale for seating ombord. Mere detaljeret information omkring alle vores flyselskaber kan ses her: www.detur.dk/da/vores-flyselskaber

Mødetid i lufthavnene
Vi anbefaler at møde op i god tid og evt. undersøge lufthavnens information i den periode I skal rejse. I øjeblikket anbefaler vi min. 3 timer.

Indrejsekrav
Det samme med de aktuelle indrejsekrav, her er det også vigtigt at holde sig opdateret. Overalt ændres kravene løbende, så kig også i menuen Rejseinfo > Indrejsekrav eller brug dette link www.detur.dk/da/info-om-indrejsekrav

Transfer på ankomst til CHANIA Lufthavn (CHQ)
Repræsentanter fra vores Transfer agent Elafonissos Travel står udenfor lufthavnen med skilte og hjælper Jer videre til den rigtige bus. 
 

Kontakt til os 24/7 - vagtnumre


Vi kommer ikke fysisk ud på hotellerne, men vi er altid kontaktbare 24/7 når I rejser med os.

Indenfor normal åbningstid (hverdage kl. 9-16 Dansk tid)
Skriv til os på messenger eller mail service@detur.dk, eller send sms på +45 40 272 171. Ring til os på vores hovednummer +45 70 603 603.

Udenfor normal åbningstid, hvis behov for akut hjælp
Ring på vores hovednummer +45 70 603 603 og tast 9 (for vores vagthavende) eller ring +45 40 272 171.
 



Hjemrejse og transfer - vigtig info


Tidspunkt for afhentning på hotellet
Afhængig af hvilket hotel I skal hentes på, bliver I normalt hentet cirka 4 timer før afrejsen ved almindelig transfer. Har I bestilt privat transfer er det lidt senere. Cirka 16-18 timer før Jeres flyafgang kender vi det præcise tidspunkt for Jeres afhentning på hotellet. Tidspunktet sendes som SMS til det mobilnummer som blev oplyst på den primære deltager ved bestilling. VIGTIGT: Har I IKKE modtaget besked om afhentningstidspunktet senest 12 timer før Jeres flyafgang skal I kontakte os på vores vagtnumre. 

Forsinket afhentning
VIGTIGT: Er transferen til hjemrejsen forsinket mere end 10-15 min. så skal I ringe til os på vores vagtnumre så vi har mulighed for at følge op på det

Flybilletter - check-in
Vi har mailet Jeres flybilletter, som normalt enten er med Norwegian eller SAS - eller en kombination af selskaberne. Begge selskaber forsøger altid så vidt muligt at placere Jer sammen i flyet, men vil I være 100% sikre, anbefaler vi at lave online check-in hos begge selskaber og dér betale for seating ombord. Mere detaljeret information omkring alle vores flyselskaber kan ses her: www.detur.dk/da/vores-flyselskaber

Mødetid i lufthavnene
Vi anbefaler at møde op i god tid og evt. undersøge lufthavnens information i den periode I skal rejse. I øjeblikket anbefaler vi min. 2 timer og gerne mere.

 


 
 
 

Sociale medier


 
Visa MasterCard MoobilePay
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply
 
© Detur 2024