God og ordentlig service

Vi brænder hver dag for at give det vi kalder for ”God og ordentlig service”. I det hele taget er vi meget fokuserede på ordet ”Ordentlighed”, som går igen i alt vi laver.

Vi elsker når det lykkes at have glade gæster på vores rejser – men samtidig er det også vigtigt at sige hudløst ærligt - vi kan ikke altid gøre alle gæster glade. Men vi kan garantere at vi ALTID vil gøre vores yderste for at sikre lige netop Jeres rejse bliver som I ønsker.

Vi opkøbte bl.a. navnet ”Detur” tilbage i januar 2023 og med tanke på hvad selskabet tidligere har været igennem kan vi med sindsro sige at vi ”igen” har glade gæster med ude at rejse. Vi tillader os derfor her at vise et udpluk af nogle af de gæster som vi har haft med siden vi overtog Detur.

Tak til Jer alle for Jeres feedback, det betyder alverden for os

Beatrix
Din samlede ferie:
Den samlede ferie: 5
Vores kundeservice: 5
Flyrejsen: 4
Hotellet: 4
«Alt var godt organiseret og der var altid kontakt med medarbejdere. Det er vigtigt for mig, for man føler sig i tryghed»
Jørgen
Din samlede ferie:
Den samlede ferie: 5
Vores kundeservice: 5
Flyrejsen: 5
Hotellet: 5
«TAK! Til Torben fra Detur, super service!!! fra Jer tak!! Kleopatra Beach Hotel, super service!!! Tak til alle på hotellet!!! Dejligt at være tilbage!!!»
Bente
Din samlede ferie:
Den samlede ferie: 5
Vores kundeservice: 5
Flyrejsen: 3
Hotellet: 5
«Super godt vejr dejlig by og strand»
Rene
Din samlede ferie:
Den samlede ferie: 5
Vores kundeservice: 5
Flyrejsen: 5
Hotellet: 5
«Vi havde en dejlig ferie med Detur Danmark med go kundeservice, og go flytur. Vores hotel Michell lidt udenfor Alanya var dejligt med goe værelser og okay mad koncept»
Vilfred
Din samlede ferie:
Den samlede ferie: 5
Vores kundeservice: 5
Flyrejsen: 4
Hotellet: 5
«Dejligt hotel, der lå fantastisk. Rigtig god mad og god service fra Detur. Vi fik flere sms, der holdt os godt orienteret - ikke sidste gang vi rejser med Detur»
Ole
Din samlede ferie:
Den samlede ferie: 4
Vores kundeservice: 5
Flyrejsen: 4
Hotellet: 4
«Det er især kundeservice Torben, der skal have super ros for at prøve at lave en navne ændring Og ellers en dejlig afslappende ferie»
Lars
Din samlede ferie:
Den samlede ferie: 1
Vores kundeservice: 5
Flyrejsen: 5
Hotellet: 1
«Nej det var da godt nok et lorte sted 5 stjerner de skulle da kun have 2+ der var ikke en skid på det hotel som de skæv maden var ik god service var så dårlig så det skal jeg aldrig mere på dårlig hotel »
«Hej Lars, tak for din ærlige feedback og som sagt så har vi fjernet hotellet fra vores program. Vi ser frem til at kunne gøre det bedre næste gang.» Dbh Torben
Morten
Din samlede ferie:
Den samlede ferie: 5
Vores kundeservice: 5
Flyrejsen: 5
Hotellet: 5
«Dejlig ferie og den bedste service af Torben»
Dennis Broholm
Din samlede ferie:
Den samlede ferie: 5
Vores kundeservice: 5
Flyrejsen: 4
Hotellet: 5
«Alt var perfekt. Lige med undtagelse af flyselskabet da vi skulle hjem. Min håndbagage som er mindre end Max mål. Er ifølge dem ikke håndbagage men en kuffert. Så det kostede så lige 22 € ekstra. Bedste kunde service af Torben 10 ud af 10 stjerner»
Simon Venø Hansen
Din samlede ferie:
Den samlede ferie: 5
Vores kundeservice: 5
Flyrejsen: 5
Hotellet: 5
Preben Nielsen
Din samlede ferie:
Den samlede ferie: 5
Vores kundeservice: 5
Flyrejsen: 5
Hotellet: 5
«Super dejlig ferie :-)»
Brian Elgaard Pedersen
Din samlede ferie:
Den samlede ferie: 5
Vores kundeservice: 5
Flyrejsen: 4
Hotellet: 4
«Vi rejste tre personer fra Aalborg til Side (Tyrkiet) fra 20/4 til 27/4. Alt forløb helt problemfrit. Fløj med Pegasus ud og hjem med mulighed for forudbestilling af sæder og mad via app. Flykomfort var lidt bedre end man ellers forventer af lavpris-selskaber. Transfer til og fra hotel med privat taxa, efter Torbens råd (blot et par hundrede kr. ekstra) Boede på Hotel Castival i Side med All Inclusive. Pænt hotel med varieret mad udvalg, wellness m. m. Værelse med havudsigt betød værelse mod pool- og aktivitetsområde, så der var musik og fest stemning om aftenen. Der var dog ro ved 23 tiden. Aircon virkede fint. Der er en meget fin “privat” strand med strandbar og mulighed for paragliding, jet-ski m. m. (ekstra) i gå-afstand, eller man kan tage shuttle “bus” der kører konstant, indtil 17:50. Hovedrestauranten var glimrende, selvom nogle retter bar præg af, at der skulle laves mad til mange. Der var altid noget for enhver smag. Hotellet har også en a la carte restaurant. Ved flere end seks overnatninger, kan man spise der én gang på All Inclusive men det lykkedes os ikke at bestille bord. Enten var der fyldt eller også var der ikke reservationer nok til åbning. Vi har haft en god kommunikation og oolevelse med Detur, hvor alt har klappet fra start til slut. »
Jeres feedback er vigtigt for os - mange tak!

 
 

 
 
 

Sociale medier


 
Visa MasterCard MoobilePay
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply
 
© Detur 2024